Olycksfall
Unik försäkring vid olycksfall är en försäkring för dig
som medlem i något av våra anslutna förbund.
Om du blir skadad i en olycka
betalar försäkringen för skador du har kvar efteråt,
för läkare, sjukhus
och kläder, som blivit förstörda.
Vad är ett olycksfall?
Ett olycksfall är en skada på kroppen
som någon får av en olycka.
Var och när gäller försäkringen?
Olycksfallsförsäkringen gäller
dygnet runt i Sverige.
Den gäller till en del om du reser till ett annat land
men då måste du också ha en reseförsäkring.
Hur mycket kostar det?
Försäkringen kostar från 650 kronor för ett år.
Ring oss på telefonnummer 010-490 09 91
om du vill veta mer.
Självrisk
Självrisk är att du betalar lite själv
av det du får efter en olycka.
Den här försäkringen har ingen självrisk.
Vill du veta alla villkor?
Här står inte allt om försäkringen.
Ring på telefonnummer 010-490 09 91
om du vill veta mer
eller läs den här broschyren: