Olycksfall

Unik försäkring vid olycksfall är en försäkring för dig

som medlem i något av våra anslutna förbund.

 

Om du blir skadad i en olycka

betalar försäkringen för skador du har kvar efteråt,

för läkare, sjukhus

och kläder, som blivit förstörda.

 

Vad är ett olycksfall?

Ett olycksfall är en skada på kroppen

som någon får av en olycka.

 

Var och när gäller försäkringen?

Olycksfallsförsäkringen gäller

dygnet runt i Sverige.

Den gäller till en del om du reser till ett annat land

men då måste du också ha en reseförsäkring.

 

Hur mycket kostar det?

Försäkringen kostar från 650 kronor för ett år.

Ring oss på telefonnummer 010-490 09 91

om du vill veta mer.

 

Självrisk

Självrisk är att du betalar lite själv

av det du får efter en olycka.

Den här försäkringen har ingen självrisk.

 

Vill du veta alla villkor?

Här står inte allt om försäkringen.

Ring på telefonnummer 010-490 09 91

om du vill veta mer

eller läs den här broschyren:

Unik försäkring vid olycksfall